Magenergie: | 0 |
Dosah: | 0 |
Rozsah: | |
Vyvolání: | 0 kol |
Doba trvání: | dle dodané magenergie |
Od levelu: | 16 |
Popis: | magenergie: 3 magy za první kolo, 2 za každé další
Po seslání tohoto kouzla se kolem čepele meče rozhoří bledý plamen vydávající asi tolik světla jako pochodeň. Je možné jím i svítit, ale vzhledem k ceně kouzla to není příliš hospodárné. Pokud se takto „planoucím" mečem podaří chodci v boji zasáhnout nepřítele (tj. odebere mu alespoň l život), oheň mu vezme dalších 2-7 životů. Netřeba snad připomínat, že chodec musí kouzlo seslat před útokem. Při seslání kouzla není nutno určit přesný počet kol, po který má meč „hořet", pokud chodec nechce po dobu trvání kouzla sesílat na meč žádná další kouzla. Pokud chce kouzlit i během trvání tohoto kouzla, musí hned při jeho vyvolání určit, kolik kol má trvat. Ať už je počet kol působení kouzla určen nebo nikoli, chodec může do meče přelévat magenergii. Pokud je planoucím mečem zasažena hmotná bytost, která má chlad ve své podstatě, ztrácí 4-14 životů, a pokud je takto zasažena nehmotná ledová bytost, ztrácí 6-21 životů. Kouzlem je také v boji možno úspěšně zrušit kouzlo ledová čepel jinému chodci. Při srážce mečů se obě kouzla vyruší a je třeba je seslat znovu. Sešle-li chodec na meč najednou ohnivou a ledovou čepel, navzájem se vyruší. |