Střetne-li se druid se zvířetem či smečkou zvířat, nemusí ihned bojovat, ale může se pokusit zvířata odvrátit. Podmínkou je že zvíře musí mít inteligenci 1, být nemagická a musí druida vidět. Smečku lze odvracet jak jako celek, tak každé zvíře jednotlivě. V druhém případě si může v případě neúspěchu druid vybrat jiné zvíře ze smečky, zatímco v prvním už nemůže pokus opakovat. Odvrácené zvíře družinu již nenapadne a je-li jí napadeno, nejdříve se pokusí utéci a teprve pokud se její pokus nezdaří, napadne družinu znovu. V případě, že zvíře je pod nějakým kouzlem, počítá se, jakoby byl druid o 5 úrovní níž.
úroveň zkušenosti | životaschopnost zvířete | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | více | |
6 | 12 | N | N | N | N | N | N | N | N | N | N |
7 | 11 | 12 | N | N | N | N | N | N | N | N | N |
8 | 10 | 11 | 12 | N | N | N | N | N | N | N | N |
9 | 9 | 10 | 11 | 12 | N | N | N | N | N | N | N |
10 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | N | N | N | N | N | N |
11 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | N | N | N | N | N |
12 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | N | N | N | N |
13 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | N | N | N |
14 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | N | N |
15 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | N |