Magenergie: | 10 |
Dosah: | 0 |
Rozsah: | |
Vyvolání: | 0 kol |
Doba trvání: | viz níže |
Od levelu: | 16 |
Popis: | Meč se náhle promění v hůl či nenápadnou pokroucenou větev (závisí na chodci) a zůstane v této podobě, dokud si to chodec bude přát. Pak se bez vynaložení další magenergie změní zpět do své původní podoby, podmínkou ovšem je, aby při tom chodec hůl držel v ruce.
Celá proměna je jenom iluze. Chodec i nadále v ruce cítí meč a nikdo nemůže onu „hůl" přelomit přes koleno, při útoku se také počítá, j ako by chodec držel meč. Meč může spatřit ten, komu se podaří hod proti pasti Int ~ 12 ~ spatření/nic. Majitel meče jej i na dálku vždy pozná automaticky. Pokud chodec s takto proměněným mečem proti někomu bojuje, postava v hodu proti pasti automaticky uspěje, jakmile je poprvé zraněna nebo jakmile je oslněna kouzlem prasátko. Proti pasti automaticky rovněž uspěje ten, před jehož zraky chodec provádí transmutaá kovu. Obránce, který v hodu proti pasti na rozeznání meče neuspěl, má při hodu na obranu proti „větvičce" postih -l (dokud není zraněn, což má za následek prohlédnutí iluze). |