Magenergie: | 7 |
Dosah: | 0 |
Rozsah: | 1 tělo |
Vyvolání: | 10 kol |
Doba trvání: | viz. níže |
Od levelu: | 1 |
Popis: | magenergie: 2x úroveň kouzelníka + 5
K tomuto zaklínadlu potřebuje kouzelník tělo nemagického tvora mrtvého nejdéle 24 hodin, kterého se může dotknout. Po seslání zaklínadla se Duše kouzelníka přenese do nového těla a původní tělo se zhroutí k zemi (tělo není mrtvé, ale vypadá tak, dokud se do něj Duše kouzelníka nenavrátí). Tělo, do kterého se kouzelník přenesl, se ocitne těsně nad mezí vyřazení. Kouzelník se může v novém těle normálně pohybovat a využívat jeho fyzické schopnosti (síla, obratnost, odolnost, charisma). Nemůže využívat jeho zvláštní schopnosti a ponechává si vlastní paměť a inteligenci. Též mu zůstávají všechny zvláštní schopnosti kouzelníka. Kouzelník se může kdykoli vrátit do svého starého těla, musí se ho ovšem dotknout. Tento návrat nestojí žádnou magenergii a trvá jedno kolo, během kterého se kouzelník musí soustředit podobně jako při kouzlení. Opuštěné tělo se zhroutí k zemi, už definitivně mrtvé. Pokud se Duše do starého těla nevrátí do 24 hodin, začíná původní tělo postupně chřadnout. Každý den mu ubude 1+1k6 životů, které nepůjdou žádným způsobem vyléčit do doby, než se vrátí kouzelníkova Duše zpět. Když klesnou životy ve starém těle na nulu nebo níže, pokládá se tělo za mrtvé a k návratu musí kouzelník použít další převtělení. Pokud je kouzelník v novém těle zraněn nebo zabit, přenese se jeho Duše zpět do původního těla a kouzelník ztrácí 1k3 x úroveň životů. Zabití původního těla nemá na nové tělo vliv. Jestliže se kouzelník bude chtít do starého těla vrátit, musí použít kouzlo převtělení. To, že bylo jeho staré tělo zabito, kouzelník okamžitě ví. |