Duší celkem: 925
Přítomných duší: 5
V krčmách: 5

      Nápověda

      Metamorfóza II
      * Acher *

      Magenergie: 2
      Dosah: 0
      Rozsah: 1 tvor
      Vyvolání: 1 kolo
      Doba trvání: podle dodané magenergie
      Od levelu: 1
      Popis: magenergie: viz níže

      Tímto kouzlem se může kouzelník proměnit v libovolného existujícího nemagického tvora, kterého ale musel ve svém životě již alespoň jednou vidět (třeba na věrohodném obrázku). Na směnu metamorfózy potřebuje životaschopnost tvora x 2 x (rozdíl třídy velikostí +1) magů (rozdíl třídy velikostí je vždy kladný, a to i tehdy, když se kouzelník mění ve tvora, který je menší než on sám).

      PŘÍKLAD: Elf kouzelník se chce proměnit v orla královského. Kouzelník je velikosti B a je na 12. Úrovni, orel C a jeho životaschopnost je 10. Na směnu působení tohoto kouzla spotřebuje minimálně: 10x2x(1+1)=40 magů

      Rozdíl velikostí může být maximálně 3 třídy. Dokončením metamorfózy kouzelník automaticky ztrácí své schopnosti a nabývá všech schopností tvora, v něhož se proměnil, zachovává si pouze svoji inteligenci. Kouzlo může z vlastní vůle ukončit v době trvání.
      S kouzelníkem se promění i jeho věci a zůstává mu jeho původní počet životů. Při zpětné proměně zmizí všechny věci nestvůry, i kdyby je kouzelník během své proměny odložil.

       
      [ ZPĚT ]

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).