Duší celkem: 925
Přítomných duší: 5
V krčmách: 4

      Nápověda

      Portál
      * Šaar *

      Magenergie: 0
      Dosah: 0
      Rozsah: vstupní a výstupní portál
      Vyvolání: 5 kol
      Doba trvání: 3 kola
      Od levelu: 1
      Popis: magenergie: 100 : úroveň kouzelníka +5 (+ viz níže)
      dosah:
      o vstupní portál - do 5 sáhů
      o výstupní portál - úroveň kouzelníka

      Tímto zaklínadlem se vytvoří dva portály - magické brány (vstupní a výstupní) o rozměrech 2x1 sáh. Vstupním i výstupním portálem lze v době trvání kouzla procházet oběma směry. Při vyvolání se portály objeví podle přání kouzelníka v okruhu dosahu jako zářící obdélník buď volně v prostoru nebo základnou stojící na zemi či jako součást zdi. Podmínkou je, že jej kouzelník musí při vyvolávání vidět (tedy pouze ten vstupní). Pakliže kouzelník vyvolává výstupní portál na místě, které nezná, musí přidat dalších 10 magů. Pokud v tomto případě vytvoří výstupní portál do pevné hmoty (skály nebo zdi), bude kdokoli, kdo se jím bude snažit projít, zraněn za 1k6 životů a zůstane na místě (výstupní portál lze vyvolat ve vodě či ve vzduchu a postava jím může projít bez zranění - co bude v tomto případě při neznalosti výstupného místa následovat, ponecháváme čistě na fantazii PJ) Postava nevidí prostor za výstupním portálem, dokud jím neprostrčí hlavu.
      Dokud tvor portálem zcela neprojde, nemůže se vrátit.
      Bezpečně může portálem projít jen první osoba. Každá další má pravděpodobnost úspěšného projití o 10 % menší (druhá osoba má pravděpodobnost 90 %, třetí 80 % atd.). Portál po třech kolech pohasne, nezávisle na tom, zda jím někdo prošel či nikoliv.
      V případě, že postavě padne neúspěch v procházení, ocitne se kdekoli v dosahu kouzla (podle úvahy PJ).
      Kouzlení skrz portál možné je. Ovšem nejprve musí kouzlící postava do portálu částečně vstoupit, tak aby byla dostatečnou částí těla (hlava, paže, přední část trupu) za ním a alespoň kouskem (třeba patou) před ním. Pak může seslat kouzlo a poté se ještě musí vrátit. V rozšířeném soubojovém systému to znamená, že první akci kouzelník potřebuje na vstup do portálu, pak několik akcí (například dvě u jednokolového kouzla) kouzlí a následující akci použije na ústup z portálu. V základním soubojovém systému lze uvažovat, že první kolo kouzelník opatrně vstupuje do portálu, v dalších pak kouzlí a rychle se stahuje zpět (tentokrát již v nulovém čase).

       
      [ ZPĚT ]

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).