Systém co je popsán v odkaze, je zde a kdekoliv jinde, kde už jsou zavedené pravidla absolutně neaplikovatelný. Kdo to chce udělat jinak, musí si vše překopat podle sebe, což se chce opravdu jen hrstce vyvolených. Momentálně není v žádných silách vytvořit takovouto realistickou hru, ať už na PC nebo stolní.
Kharg.: Ono ani ve Falloutu to ani tak není, jelikož taky můžu vybít celé vesnice a tábory nájezdníku plus nějakou tu zmutovanou havět, dveře rozbít dynamitem a body si dávat do odemykání zámků a vědy.
Edit.: Teď jsem si vzpoměl, podobný systém je ve hře runescape.com , ale také by se našlo spoustu chybek i v tomto systému, nehlědě na propracovanost jak grafickou, tak i dějovou.
Obecná definice družiny: Běžná družina je parta asociálů jejichž cílem je pokud možno NEPRACOVAT. Jsou pro to nezřídka ochotni i zabíjet, takže si je najímají jiná podezřelá individua na různé špinavosti, obzvláště na vykrádání hrobů a vraždění ohrožených živočišných druhů.
kouzelníky hrají jen hráči ujíždějící na tabulkách
Mimoto tohle neni moc aplikovatelny tady ten clanek. Krome snad oficialu tu na levely nehraje skoro nikdo. A pokud muzu soudit ja tak co se kdo nenauci v prubehu pribehu, to nemá a konec. Nějaký vlastnosti a schopnosti- totální nezájem že sis postoupil level a přibyli ti. Nikde ses to neučil tak ani náhodou.
Vyřešeno
Já vím, že s tím opět otravuju, ale jeden čas jsme vyvíjeli dovednostní systém a nebylo to špatné. Samozřejmě nemůžu body z boje hupsnout na něco nebojového jak je tam popsáno, ale můžu poznamenat, že stát se díky vymlácení potvor číšníkem, tak to by mne náš PJ zabil a vůbec bych se mu nedivil.
Nevýhodu to mělo v tom, že vytvoření postavy jsme prováděli v tabulce v excelu. Dělat to ručně by mě kleplo, v tomhle je právě Dračák zlatej.
Fallout PnP je normálne spracovaný. A v svojej podstate si môžeš vymyslieť hru úplne očomkolvek, raz som tu skúšal pravidlá JA2 mal som ich spracované na off verziu, ale online sa to nedalo zvládať. Je tam proste potrebná dokonalá mapa a pohybovať figúrkami po nej. (lebo každý kameň, múrik, auto, proste hocičo je potencionálna skrýš.
Vraashar:
Popravdě... What the hell? Co je na tom pravdivého nebo objevného?
1. Systém dračáku i D&D je nerealistický a všichni to víme.
2. Jeho systém je to samé, jen lehce pozmenene.
3. Existji dnes systémy, které tyhle věci vychytávají podle mě daleko realističtějším způsobem. Jsou sice většinou v počítačové formě, ale transformovat je by nebyl problém...
(např Elder Scroll, Fallout a pod...)