Duší celkem: 925
Přítomných duší: 2
V krčmách: 1

      Nápověda

      Popis schopnosti
      Klíč

      Tuto zvláštní schopnost má Lupič

      Lupič mé od 6. úrovně možnost vlastnit klíč (pořídí si ho za příplatek). Tento klíč má spousty roztodivných vlastností a je odznakem lupičova cechu. Je vyroben z broušeného křištálového skla. Je 20 coulů dlouhý, průsvitný až průhledný. Váží 10 mincí a své magické schopnosti si drží dva roky. Samotný klíč je průhledný,jeho vlastnosti se projeví, až do něj dostaneete magy, přičemž mění barvu na rudou a postupem bledne. Klíč se musí nabíjet pomocí nějakého Theurga. Klíč má 8 magů, ale může své maximum zvýšit i na 16. Je-li v klíčí o půlnoci větší množství než maximum (8), žádné magy se nedoplní. Lupič může mít jen jeden klíč.

      Otevírání obyč. zámků
      - klíč musí mít min. 1 mag, za každý mag navíc se úspěšnost klíče na otevření zvyšuje o 1%. Pokud lupič klíčem v zámku neotočil, ale ponechá jej tam, začne klíč své magy spotřebovávat rychlostí 1 mag za kolo. Za každý využitý mag se zvyšuje pravděpodobnost o 4%.

      Otevírání mag.zámků
      - magický zámek klíč pozná tak, že po vložení v něm pulzují vlny. Pokud chce lupič zámek otevřít, musí do něj vložit o 1 mag více, než bylo zapotřebí k jeho zamknutí.

      Zamykání zámků
      - podobné jako otevírání
      - za každé 2 magy se nebezpečnost zvýší o 1

      Nastražení pastí v zámku
      - nasazení pasti do zámku pomocí klíče. Po manipulaci s klikou či zámkem.
      Základní nebezpečnost je 2 a za každý mag vložený do pasti je osoba manipulující s klikou či zámkem zraněna za 1-3 životy ohnivým paprskem.

      Odstranění pastí v zámku
      - pokud se nepodaří klíč do zámku vložit, pozná lupič past v zámku. Vložením opačné strany klíče do zámku se může lupič pokusít vysát mágy z pasti a tím ji zneškodnit.


       
      [ ZPĚT ]

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).