Magenergie: | 0 |
Dosah: | 0 |
Rozsah: | |
Vyvolání: | 1 kolo |
Doba trvání: | |
Od levelu: | 16 |
Popis: | magenergie: l mag za směnu a tvora
pomůcky: různé Chodec může zmást svou pachovou stopu natolik, že ji žádné zvíře ani jiný tvor obdařený výborným čichem nedokáže sledovat. Může ji buď promísit s jinými pachovými stopami, rozhodit za sebe pepř nebo jiný prášek znemožňující stopování nebo použít srst, trus či jinou pachovou stopu nějakého tvora a náhle pach své stopy změnit. Pokud bude stopující neinteligentní a tvor imitovaný chodcem dostatečně nebezpečný, zvíře se pravděpodobně obrátí na útěk nebo se začne vzpouzet pokračovat v pronásledování. Toto kouzlo zruší bonus za loveckého psa při pokusu o vystopování chodce a způsobí automaticky neúspěch loveckého psa při povelu hledej - ovšem jen dokud pes hledá pachovou stopu, pokud pes už je v přímém „dočichu" od chodce, zmást se nenechá. Matení pachů může chodec na 16. úrovni uplatnit toliko na sebe, pro vyšší úrovně platí stejná pravidla jako u maskování. Matení pachů může chodec uplatnit i při lovu při pokusu o nenápádné přiblížení se ke zvířeti, které by ho mohlo ucítit. PJ může v takovém případě dle své úvahy snížit nebezpečnost pasti. Tabulka matení: (viz Maskování) Úroveň - maximální počet tvorů 16 - 0 20 - 1 24 - 2 28 - 3 32 - 4 36 - 5 |