Magenergie: | 5 |
Dosah: | 0 |
Rozsah: | 1 kouzlo,situace,osoba,apod. |
Vyvolání: | 1 kolo |
Doba trvání: | stále |
Od levelu: | 1 |
Popis: | past: Int - 4 - viz níže
Pro seslání tohoto kouzla si tvor, který uspěl v hodu proti pasti, vryje hluboko do paměti 1 příběh, heslo, tvář, situaci, obraz apod. a to do nejmenších detailů. Nic z toho však nesmí trvat déle než 6 kol. Nebezpečnost pasti lze zvýšit o 1 za každé 3 magy vložené navíc. Jestliže kouzelník nesesílá pamatuj na sebe, musí s tím terč kouzla souhlasit, i tak si však musí házet proti pasti a kouzlo se podaří, jen když uspěje. U postav, které se sesláním kouzla na sebe nesouhlasí, se proti pasti ani házet nemusí - kouzlo se nezdaří automaticky. Pozor! Při příliš častém používání tohoto kouzla se může stát, že dotyčná postava začne zapomínat jiné věci, a může to dojít tak daleko, že postava zešílí! Účinek tohoto kouzla nelze zrušit pomocí rozptyl kouzla, ani odvolat. Je nutné použít kouzlo zapomeň nebo jiné na podobném principu. |