Vyhledávání: | |
(uživatel smazán)
Amaia
|
17:07:48 19. dubna 2017 | |
---|---|---|
Není zač, netušila jsem, že se děkuje i za vcelku kladná.
Do těchhle "velkých" citů, co se řešily v Planescapu, bych se osobně vůbec nepouštěla, protože by to dost jistě skončilo jako patetický blábol. Hráč měl touhle dobou za sebou už pár hodin seznamování se s příběhem (a těmi velkými city), v takhle krátkém textu to nahradíš těžko. U Planescapu byla druhá polovina úspěchu v tom, jak bylo to prostředí cizí a vyloženě divné - všeobecně se s tím hráči sžívají mnohem snáz. Což je něco, co mi tady taky chybělo. |
||
(uživatel smazán)
Amaia
|
13:27:04 18. dubna 2017 | |
---|---|---|
Jako něco na "vypsání se" to funguje dobře. :)
Planescapem je to cítit odshora odspoda, ale i když ho znám jako svoje boty, za boha bych nebyla schopná říct, kolik toho bylo v originále a kolik je toho nového. V té dialogové části mi to přišlo poněkud rozvleklé, jasně, pragmatická inkarnace byl pěknej zmetek, ale mnohem víc by mi k němu sedělo to vyřešit rychle, čistě a naprosto bez emocí - nepřijde mi, že by uvažoval nad tím, jak moc je jeho duše rozbitá. Přítomný čas ani první osoba mi projednou vůbec nevadily a asi to byla první věta, co mě přesvědčilo číst dál; věci, co začínají stručně a navíc dějem, mají za mě velké plus. |
||
18:55:28 14. února 2017 | ||
Připomnělo mi to Planescape torment | ||
16:44:56 14. února 2017 | ||
Dávám jedničku. Má to podle mě vše, co by mělo mít a forma podání je ucházející.
Bude v dohlednu nějaké pokračování, kde bude řečeno více? |
||