Duší celkem: 924
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      Nápověda

      Odvrať posla živlů

      Magenergie: 0
      Dosah: 0
      Rozsah:
      Vyvolání: 0 kol
      Doba trvání:
      Od levelu: 16
      Popis: magenergie: viz níže
      vyvolání: viz níže
      četnost: kdykoliv
      druh: osobní, hromadné

      Poslové živlů se dělí do dvou základních kategorií. Jedni jsou podobni konkrétním bytostem vyvolaným z daného živlu, nazývají se elementálové a mohou útočit opět na jednotlivce. Druzí mají podobu samotných živlů -obrovské vlny, vichřice, zemětřesení nebo blesků, a nazývají se bhutové. Na tyto dva druhy se zmíněné kouzlo sesílá podle podobných, ovšem trochu odlišných pravidel.
      Elementálové - bytosti mohou být čtvera druhů: gnóm - elementál země, vyhlížející jako chodící socha, undina -elementál vody, vyhlížející jako vodní vír, sylfa - elementál vzduchu, vyhlížející jako vzdušný vír, a konečně salamandr - elementál ohně (u druidů ze všech nejneoblíbenější), připomínající dlouhou sálající ještěrku.
      Pravidla pro likvidaci elementálů se trochu podobají pravidlům pro odča-rování nemrtvých. Druid musí ele-mentála buď vidět, nebo znát jeho přesnou polohu ve hvozdu. Pak sešle kouzlo. Za každý vydaný mág kouzla ubude elementálovi jeden život. Druid může do kouzla vložit buď nějaké předem dané množství mágů, nebo říci, že chce seslat kouzlo tak, aby elementála zcela zničil. Pokud má v dané chvíli elementál více životů než druid mágů, druid přijde o všechny mágy a elementálovi ubude příslušný počet životů. Druid může tímto kouzlem na jednoho elementála zaútočit libovolněkrát (pokud má na to mágy).
      Na likvidaci bhutů se většinou musí spojit celý kruh druidů - boj s nimi je podstatně náročnější na magenergii. Vyvolání kouzla také netrvá jedno
      kolo, nýbrž jednu směnu. Boj s těmito posly živlů je podstatně zavilejší. I oni mají životaschopnost, k níž se váže určitý počet životů, a druidi jim musí kouzlem odebrat veškeré životy (l vynaložený mág opět = l ztracený život bhuty), ovšem pouze na to, aby jejich životaschopnost o l klesla (čímž ovšem výrazně klesne jejich ničivá síla). Pokud druidi nevynaloží nebo nemohou vynaložit dostatečný počet mágů, bhutovi vůbec neuškodí! Proti oslabenému bhutovi mohou druidi další směnu seslat kouzlo znovu.
      Po vyvolání bhuty uplynou tři směny, než se bhuta začne projevat. Jeho ničivé působení pak trvá další směnu. Druidům tedy nezbývá moc času. Pokud nějaký theurg zvolí za epicentrum bhuty hvozd či jeho blízké okolí (2 míle), všichni druidové v daném hvozdu ovládající kouzlo odvrať posla živlů to ihned intuitivné vycítí. Následně se mohou spojit pomocí malého lesního kouzla svolej druidy a dohodnout podmínky seslání hromadného kouzla. Za kruh druidů se v tomto případě považuje celý hvozd a všichni druidi, znalí daného kouzla, v něm přítomní.
      Tímto kouzlem lze bhutu oslabit nebo zničit během, tří směn, kdy je vyvoláván, ale již nikoli v následující směně, kdy se projevuje.
      Theurg není toto kouzlo schopen nijak detekovat. Snížení životaschopnosti bhuty se projeví snížením jeho magenergie, které může theurg respektive jakýkoliv alchymista zjistit obvyklým způsobem.

       
      [ ZPĚT ]

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).