Magenergie: | 4 |
Dosah: | 12 |
Rozsah: | 1 tvor |
Vyvolání: | 1 kolo |
Doba trvání: | ihned |
Od levelu: | 1 |
Popis: | magenergie: jako u příslušného blesku
past: Int - 3-7 - 0 Toto kouzlo vypadá stejně jako blesky - modrý, zelený, žlutý, fialový či rudý. Jedná se ale o kouzlo iluzionistické, které způsobí terči jen takové zranění, jaké by si mohl způsobit sám. Velikost zranění, které kouzlo způsobí, odpovídá blesku dané barvy, pravděpodobnost zásahu je ale 100 %. nebezpečnost pasti závisí na typu blesku - pro modré je to 7, pro zelené 6, pro žluté 5, pro fialové 4 a pro rudé 3. Pokud terč uspěje v hodu proti pasti, není vůbec zraněn a má bonus +3 k hodu proti pasti při dalším kouzlu ochrom bleskem. Ať je zranění jakkoli vysoké, vždy oběti zůstane alespoň jeden život. Po jedné směně všechna zranění zmizí. Jestliže oběť během této doby utrpí skutečné zranění nepřevyšující počet životů, který měla před zásahem (zásahy) kouzlem ochrom bleskem, není mrtvá, jen omdlí a dále se považuje za vyřazenou. Kouzelník sešlo ochrom bleskem na skřeta, zvolí si modrý blesk, aby měl co největší šanci skřeta ochromit. Past pro skřeta bude mít nebezpečnost 7 a při neúspěchu ztratí 1-6 životů. Po jedné směně se mu životy obnoví. |