Magenergie: | 0 |
Dosah: | 0 |
Rozsah: | jen druid |
Vyvolání: | 1 kolo |
Doba trvání: | |
Od levelu: | 16 |
Popis: | magenergie: 3 magy za směnu
četnost: 4 x denně druh: osobní Pomocí tohoto kouzla je druid schopen se proměnit ve zvíře s inteligencí l, které zná. Musí se jednat o běžné, ne-fantastické a nemagické zvíře (například zajíc, medvěd, orel). Toto zvíře musí být přibližně stejné velikosti jako druid ve své původní podobě, tj. nesmí se lišit o více než jednu třídu velikosti (ale ani druid velikosti A se nemůže proměnit ve zvíře velikosti AO). Druid získá vlastnosti zvířete (sílu, obratnost, odolnost, rychlost), ale zachovává si svoji inteligenci, počet životů a pochopitelně úroveň. Získá anatomické a fyziologické vlastnosti zvířete (například dovede létat, vidí dobře za Šera). Zachovává si svoje zvláštní schopnosti (například telepatii), ale nemůže mluvit lidským hlasem, jen řečí daného zvířete. Druid se promění ve zvíře se všemi věcmi, které má při sobě, pokud však je mezi nimi něco železného, proměna ve zvíře se nezdaří. Maximální délku trvání kouzla určí druid při jeho seslání pomocí dodané magenergie, může však kdykoli kouzlo předčasně zrušit (bez vynaložení magenergie). Kouzlo je nutné seslat ve hvozdu a také jen ve hvozdu působí - s každým sáhem vzdálenosti od hvozdu (ať již vodorovně nebo do výšky) vzrůstá o l % pravépodobnost, že kouzlo přestane působit. Výjimkou je druid, který je pod vlivem síly lesa - ten se může z hvozdu libovolně vzdálit, nicméně i pro něj platí, že seslat proměnu ve zvíře na sebe musí ve hvozdu. |