Magenergie: | 0 |
Dosah: | 0 |
Rozsah: | |
Vyvolání: | 0 kol |
Doba trvání: | dle dodané magenergie |
Od levelu: | 1 |
Popis: | Kouzelné vlastnosti propůjčují zbrani démoni, kteří jsou v nich zakletí. Na podrobnosti se zeptej nějakého theurga, nyní je však důležité, že pomocí svého meče - a jeho démona - můžeš "uspat" démona ve zbrani nebo zbroji svého protivníka, a tak ji zbavit jejích kouzelných vlastností.
Počet kol je určen množstvím dodané magenergie. Za 1 mag usne démon za 1 kolo, za další 2 magy bude spát další 2 kola, za 3 další kolo atd. Uspat tedy démona na 4 kola boje znamená vydat 10 magů. Chodec sešle kouzlo na svou zbraň a pak zaútočí na soupeře. Podobně jako u kouzla poškození zbraně může zaútočit buď přímo na zbraň, nebo se pokusit o klamný výpad. Vyjde-li mu tato finta útoku na tělo (odebral soupeři útokem alespoň 1 život), záleží na tom, zda útočí na obranného démona ve zbroji nebo na útočného démona ve zbrani. Útočí-li na démona ve zbroji, výpad se již povedl a démon usnul. Útočí-li na démona ve zbrani, musí si ještě hodit na útok proti zbrani. Zbraň má OČ 0 + obratnost majitele (avšak výsledné OČ nesmí být nižší než 0). Pokud by útokem odebral alespoň 1 život, byl útok úspěšný a útočný démon ve zbrani usne. Dokud démon ve zbrani spí, je na ni možno útočit kouzlem poškození zbraně, a tak ji poškodit nebo zničit. Když se démon probudí, zbraň nebo zbroj získá zpět své magické vlastnosti. Magenergie z tohoto kouzla se při neúspěšném útoku neztrácí. Zbraň je jí nabita, dokud se chodci úspěšný útok nezdaří či dokud neskončí boj. Pokud na svou zbraň chodec chodec seslal toto kouzlo, avšak neměl možnost jej využít, může jej buď odvolat a ztratit tak jeho magenergii, nebo čekat na jeho vhodné využití. Mezitím však nesmí na meč seslat jiné kouzlo. |